2012. április 5., csütörtök

Megjegyzés írása a blogban megjelent bejegyzésekhez

Kati másik kérdése az volt, hogyan tud hozzászólni, megjegyzést írni a blogban lévő bejegyzéshez, mert hiába próbálta, olyan bátortalan volt - mint néha én magam is ezen a terepen -, hogy végül mégsem merte elküldeni.
Alul, amikor végignézel egy megjegyzést, egy szaggatott vonal alatt látod ezt: Bejegyezte:Rózsa, dátum, ... megjegyzés
Itt ráklikkelsz a megjegyzésre, felnyílik egy ablak, ebbe az ablakba tudod beírni, amit szeretnél.
Ha van google-s fiókod, azzal kezd, hogy lépj be a saját fiókodba, így a megjegyzésed befejezése után a "megjegyzés küldése mint" ablakra ráklikkelve ezt látod: profil kijelölése, itt válaszd ki az elsőt: Google.
Ezután a rendszer - biztonsági okok miatt gondolom - kiír néhány karaktert, pár betűt, esetleg pár betű és szám kombinációját, aminek értelme összeolvasva semmi, ezt gépeld be, majd klikkelj a küldés gombra.
Ha nincs saját fiókod, akkor sincs semmi baj. Írd meg, amit szeretnél,de arra kérlek, ilyenkor legalább a keresztnevedet írd be a megjegyzésed végére, majd klikkelj, ugyanúgy mint ahogy fent írtam a "megjegyzés küldése mint" ablakra, s itt válaszd ki a "névtelen" verziót, ezután jön a biztonsági okokból beállított néhány karakter (mint ahogy az előbb is irtam) ezt begépeled, majd a küldés gomb, ennyi.
Hát nem vagyok informatikus,de szerintem leírni sokkal nehezebb, mint megcsinálni. Azért remélem követhető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése