2012. április 5., csütörtök

Pentacolor dicsérete

Kaptam tegnap egy kedves emailt, Kati kérdez tőlem két dolgot. Az egyik, hogy a gyertyatartón, amit az ezt megelőző bejegyzésembe betettem, "gyárilag vannak-e rajta azok a szép rücskök?" Nem, maga az alap egy sima, agyag gyertyatartó, vörösesbarna színnel, tehát nem mázas. A "rücskök" a Pentacolor-t dícsérik részben, az ő termékük az úgynevezett 3D por és 3D golyók (ez utóbbi három méretben kapható, pici, közepes és nagy). Ebből kevertem akrilfestékkel a port és a legkisebb golyót, ez van rajta.
Tehát kapott a tárgy egy alapozást, aztán egy alapszínt, majd az akrilos-3D-s poros/golyócskás keveréket, majd ennek száradása után festettem, díszítettem tovább.
Nagyon szeretem a Pentacolor termékeit, mielőtt beléptek ilyen széles skálával a piacra, bizony nagyon nehéz volt alapanyagokhoz jutni, az ő termékeik pedig nem csak elérhetőek, de megbízhatóak is. Persze nekem is vannak más gyártóktól beszerzett amolyan kedvenc termékeim, de ennek ellenére szerintem a Pentacolor termékei kiváló minőségűek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése