2012. április 19., csütörtök

Nosztalgia tovább

Nagyon örültem, amikor megláttam, hogy ismét két új név szerepel a rendszeres látogatók között. Juditot nem ismerem -azt hiszem-, de üdvözöllek a portán, légy gyakori vendég nálam!
Csenge, Te külön nagy örömöt okoztál nekem és nagy-nagy meglepetést! Mivel tudom, hogy a decoupage-al magad is foglalkoztál már, remélem a blogban történő nézelődés még jobban megismertet ezzel a szép hobbival.
A mai bejegyzésemet örömömben hozzád igazítom. Küldök neked egy angyali kislányt, aki majdnem olyan szép mint Te vagy! (Hm,  azért van némi korkülönbség, amikor megismertelek, talán akkor lehettél ekkora, azóta ifjú hölgy lettél. Ez a doboz így, rád gondolva már csak ezért is amolyan nosztalgia-darab...)







2 megjegyzés:

  1. Kedves Rózsa!
    Vintage témában kutatgattam a neten és így bukkantam rád, tetszik amit csinálsz, ízlésesek a munkáid, gratulálok! Többször be fogok még nézni hozzád és várom a további szép munkálkodásaidat!
    Szeretettel : Rita

    VálaszTörlés
  2. Kedves Pillimolli! Nagyon örülök, hogy idetaláltál és hogy tetszenek a munkáim! Gyere a portára gyakran, mindig szívesen "látlak", s hangot is adhatsz annak, hogy itt vagy, örülök, ha szólnak is hozzám! A nick-neved és képed nagyon aranyos :)

    VálaszTörlés