2012. november 19., hétfő

Édes pillanat

Szülinap volt nálunk a hétvégén, olyan szép kerek, "gurulós", hoztam belőle tortát. Kóstolóba nem tudtam, ezért csak mutatóba...
Férjemet ünnepeltük, a srácok szerettek volna rendelni egy 50-es táblát, de én nem igazán hajlottam rá, nekem kicsit elcsépelt ötlet, aztán, hogy senki ne legyen csalódott lett belőle egy 50-es táblás torta - eredetileg pirosas-fehér, bár a képen a piros kifejezetten rózsaszín :( -.
Ez csak olyan mellékterméke volt az ünneplésnek, ez látszik is, szegény egy tisztességes tálra se került át a nagy forgatagban. 
Hozzám a másik közelebb állt, valahol a neten láttam egy ilyen tortát, azonnal beleszerettem, s rögtön tudtam, az idén ilyen szív alakú torta lesz. (Kicsit a tűzijáték összekormozta, az a néhány kis feketeség annak a végterméke. Ja és látjátok, ilyen korban is lehet az ember néha olyan mint egy gyerek, mert kinek jut eszébe megvizsgálni mennyire meleg egy ilyen rakéta tüze?).
A fotók... szóval azok nem profik, olyan gyors-tüzeléssel lettek kattogtatva.
Ennél többet nem is kreáltam a hétvégén, de nem voltam időmilliomos, pénteken még dolgoztam, szombaton pedig ünnepeltünk. A buli mindenesetre jól sikerült, s nem volt hiába a munkám, hogy két tortát is sütöttem, mert elfogyott!




3 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog kerek évfordulót kívánok!
    A torták jól néznek ki, nyam-nyam biztosan finom is volt, és jó sokat dolgoztál velük de úgy látom megérte!!! Ez a hétvége mindenkinél az ünneplésről szólt...ez így van jól::))

    VálaszTörlés
  2. Utólag is gratula és fülhúzás az ünnepeltnek :) Nagyon klasszul néznek ki a torták (bár bevallom, a háttérben csendben meghúzódó húsostál engem most jobban felcsigáz) :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi Lányok! A torta fincsi volt, de tényleg :)
    Sasa, a husikás tál csak azért vonzhat jobban, mert vacsoraidőben írtad a bejegyzést :)

    VálaszTörlés