2012. november 6., kedd

Tél és üveg tovább...

...mert, mint írtam mostanában üvegeztem rendesen. Az itt felhasznált kép a decoupage szerelmesei körében jól ismert, s gyakran használt. Azt azonban nem tudom mennyien tudják, kitől is származik ez a festménysorozat? Tavaly készült velük néhány üveg nálam is - majd előásom, s megmutatom -, akkor még én sem tudtam kinek a festményét "ragasztgatom". Aztán véletlenül megtaláltam az alkotót, s mint írtam, szeretem tudni mikor kinek a művével dolgozom - ennyivel mégiscsak tartozom neki ! :) - . Alan Maley-nek hívják, s bár vajmi keveset lehet találni róla a neten, azért kicsit érdemes utánabogarászni ennek a brit festőnek, aki a viktoriánus korszak és a századforduló "bűvöletében" alkotott. Mindemellett neve nem cérnaszállal, egyenesen vastag madzaggal "fűződik" Walt Disney-hez.
No, de ennyi kis kitérő után végre jöjjön a tányér:










4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a tál-tányér...és köszi a felvilágosítást, én sajnos nem tudtam, a festő nevét pedig teszenek az ilyen jellegű képek. Nagyon szép, igazán mestere vagy ennek a technikának is::))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kedves soraidat! Annak külön örülök, hogy valaki arra is visszareagált, hasznos, hogy azt is leírom, ha festményt használok, hogy kitől is származik. Én szeretem tudni, s reméltem, hogy mást is érdekel, s arra is gondoltam, ha esetleg szeretne vele dolgozni,rátalálni, letölteni is könnyebb.

      Törlés
  2. Először is tányér gyönyörű!
    Gyakran kutatom én is, hogy egy-egy szalvétán milyen típusú lehet a festmény, vajon származik-e valamilyen festőtől, vagy csak a papírgyár grafikusa "maszatolt" valamit.
    Érdekes, hogy ezeknél a szalvétáknál eszembe sem jutott kutakodni, olyan szépek, aprólékosak, hogy fel sem merült, hogy egy művész készítette. Jobban oda kell figyelnem. :)
    Köszönöm, hogy megosztottad ezt a felismerést! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a felismerés, mint írtam nálam is csak a véletlennek köszönhető. Magam is meglepődtem azon, hogy mögötte ki áll, s ezzel a rácsodálkozással szinte biztos voltam benne, hogy nem vagyok egyedül.

      Törlés