2012. november 29., csütörtök

Csipke-trend

... mert nálam ez most tényleg trendi, hála a noszvaji kirándulásnak és a két Gabinak (a beszámolókat az augusztusi bejegyzések között találjátok) belekóstolhattam ebbe a technikába, s nem igen tudom feledni az ízét, azóta is kísérletezgetek ebben a műfajban ilyen-olyan kemikáliákkal, s nagyon élvezem.
Romantikus hangulatot áraszt, de valljuk be, ettől a technikától minden elkészült darab ilyen lesz.
Most egy hat rekeszes, eredetileg teás dobozt vettem kézbe, abból kerekedett ez. Azért mertem egy teafilter tartóból  ilyen kis nosztalgikus hangulatú tárgyat készíteni, mert szerintem nem feltétlenül kell az eredeti szerepkörében maradnia, ez a fajta doboz a varrós kis ketyeréknek is remek tárhely lehet, de akár a gyöngy- vagy a hozzám hasonló decoupage-őrültek is jó hasznát vehetik, rengeteg apróság belefér.







5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a díszítés.Valódi kézimunkát használsz hozzá? Én sajnálnám a csipkéimet, nagyanyai örökség.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na azokat én is sajnálnám, bár nincs teleteregetve a lakás vele, de azok nálam is féltve őrizgetett kincsek. Így aztán bármilyen csodás is a mintájuk, maradnak a szekrényben. Bolhapiac, turi, a kedvenc ócskás bácsim, ezek a források, bármilyen nem túl vastag szép mintájú csipkeszerű anyag jó hozzá. A vastagság határozza meg, hogy melyik mihez használható, de jöhet a vékony nylon-anyagtól a cérnából készültig minden.

      Törlés
  2. Így már persze más, a hatás pedig nagyszerű. Nagyon tetszenek a munkáid :).

    VálaszTörlés