2012. július 16., hétfő

Afrika

Ez az ötlet is Csikós Anditól származik, ezt is köszönöm neki ezúton is. (Úgy látom olyan kis udvarias vagyok ilyen téren, lehet, hogy soha nem téved ide, de tényleg köszönöm!) Nála láttam ezt a képet, aztán amikor megrendeltem a rizspapírt, magam is meglepődtem a jelentős méretén, ez az afrikai nőci olyan nagy, hogy ötletem se volt, hogy mit is kezdjek vele, így aztán maradt az Andinál látott kép. Annyi saját ötletelés van benne, hogy a falapot bevontam előbb decu-ragasztó segítségével gézzel, ettől olyan "festményes" filingje lett. Egyébként jó játék volt, indulóban lekentem gessóval az egészet, s a háttér-festést egy ilyen jókora darabon egészen jól be lehet gyakorolni.

Éva, köszönöm, hogy feliratkoztál az olvasók közé!



4 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes gézzel bevonni a fát! Tényleg festmény hatású! Gratulálok Rózsa!

    VálaszTörlés
  2. Kicsit "csillan" a lakktól a fotón, pedig selyemfényűvel fejeztem be. Köszi a dicséretet, az összhatás tényleg nagyon jó, érdemes kipróbálni szerintem. Én már gondolatban tovább is ötleteltem, csak... - nem tud valaki olyan boltot, ahol időt árulnak pénzért? Tudjátok, olyat, amit úgy hívnak: szabadidő.

    VálaszTörlés
  3. Rózsa, ha találsz olyan boltot szólj nekem is. Szeretnék idő milliomos lenni, ha már pénzben nem megy. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ki nem hagynálak, szólok, csak még keresem... :)

      Törlés