2012. július 8., vasárnap

Varrós dobozok

Csikós Andi nevét nem is olyan régen "Ahol a kreaás világban vásárolni érdemes" című bejegyzésemnél már említettem. Ennek a doboznak a megvalósítását neki köszönhetem, tőle "lestem" el, s a mai napig hálás vagyok érte. Telefonon már beszéltem vele, akkor meg is köszöntem ezt neki, s ezúton is szeretném ezt megtenni. Andrea, az ötlet szerintem zseniális, az eredmény pedig nagyon szép, még egyszer köszönöm Neked. Bár ez nem igazi decoupage, de ez az antik varrós doboz engem - és meg kell mondjam sokakat körülöttem - teljesen levett a lábunkról. Olyannyira, hogy, igaz hosszú idő alatt, de készült belőle már három, pedig mint írtam, nem vagyok sorozatgyártó.  S ennek ellenére nekem még mindig nincs! :(
Egy darabig még várat magára a projekt, de biztosan készül majd egy negyedik is (a kellékeket már mindenesetre beszereztem), mert lehetetlen, hogy nekem ilyen saját használatra ne legyen. Azt még nem tudom, ha szívmarcangoló kunyizásba kezd majd valaki érte, mit teszek. Többesélyes: kemény leszek, irigy és nem adom, vagy nem lesz nekem ilyen már sohase, vagy csinálok majd egy ötödiket? ... - hát nem igen hittem volna magamról, hogy szám szerint egy bizonyos dologból ennyit "legyártok". Talán az a jó móka benne, hogy ezt is lehet variálni.
A fotókkal megint bajban vagyok, a két ovális saját fotózás, sajnos sehogy se jön át a valódi "arca" a dobozoknak, pedig fényképeztem én este is, nappal is... A kerek dobozt (ez volt a legelső) a munkahelyemen, egy kiállításon Ildi fotózta - írtam már, ő a munkahelyemen a fotós -, hát a különbség ég és a föld. Az én képeimen olyan szinten nem jönnek át az árnyalások, a valódi összkép, hogy az már szinte fáj. Innen és ezt a fotót is nagyon köszönöm Neked Ildi! Hiába, aki profi, az profi! Én meg csak igyekszem, de azt hiszem a fotózáshoz vagy egyáltalán vagy még, de tuti nincs érzékem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése