2012. július 22., vasárnap

Tündéres óra

Készült nem oly rég egy óra a portámon, régóta terveztem, hogy elkészítem, aztán olvastam egy pályázatról Bryellnél, s a kiírás témája éppen ez a tündéres világ volt, így végre elkészült. Megmutatom. Magáról a pályázatról csak annyit, bár nyertem vele, valahogy nem tud még ennyi idő után se édesedni a pirula a számban. Gondolom merő jóindulatból, de olyan szavazatáradat zúdult az órámra rövid időn belül, hogy magam is csak pislogtam. A dolgot titok övezi ugyan, a voksolókat magam se ismerem, de hogy egyfajta lánc-szavazat volt, abban biztos vagyok. Ilyen kiíráson nyerni pedig csak úgy jó és csak úgy érdemes, ha úgy kapsz szavazatot, hogy aki rád szavaz az nem téged, hanem a munkádat jutalmazza a voksával.  Szóval ettől keserű a pirula, de az óra azért tetszik, amolyan kifejezetten "melós" darab, minden kis tündér egy-egy külön darabocska, s úgy van összefestve eggyé, hát van benne festegetés, papír-szél eltüntetés bőven, de élveztem csinálni. Íme, ilyen lett:













3 megjegyzés:

  1. Rózsa! Megérdemelted az első helyezést! Igényesen kidolgozott, szép munka! Én még nem bánok így a papírszélekkel! Sajnos a Gabinak közbejött sok minden, így még nem tudtam az alaptechnikás foglalkozáson részt venni! Talán, ha megjönnek Noszvajról, végre sikerül! Nagyon várom már, hogy magamba szívhassam a sok tudást!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm lányok! A nyereménnyel kapcsolatos érzéseimet már nem boncolgatom, s nem gondolom, hogy valaha is változni fog, de azért köszönöm Tündi, hogy próbálsz "lelkesíteni".

    VálaszTörlés