2012. július 18., szerda

Virágos este van...

...mert ma egy ilyen estét tartok itt...
Készült egy szív alakú váza, s bár a végső lakkozás még hiányzik róla, azért felteszem. Remélem észreveszitek mennyire igyekszem a fotózás terén, készült kép nappal is - na jó, valamiért nem lett az igazi - és lámpafénynél is. Nincs túlspirázva a dolog, de be kell vallanom, nekem a kevesebb több aranyigazsága sokszor már-már örök érvényűnek tűnik. Ennél a vázánál ennek betartása különösen egyértelmű volt, így tudott egy sima üvegváza olyanná válni, mint a nagyi porcelánja.






A vázában a rózsák a kertemből valók :)

A háttérben két dolog látható, azokat is megmutatom, csak mert mindkettő gyönyörű a szemnek!
Az egyik egy érdekes "csomag", amit ajándékba kaptam. Egy belül nedves oázisba ültetett virágkompozíció rózsákból. Nagyon szép, ugye?


A másik, ami szintén amolyan léleksimogató látvány - a második képen kicsit a háttérben látható - az orchideáim. Nemrég csináltam róluk néhány fotót, biztos ami biztos alapon, arra gondolva, hogy azt a rettenet hőséget, ami volt, hogy én nem bírom ki az biztos, de hogy ők sem, az is tuti, s legyen már valami emlékkép, ha hőgutát kapnak nekem! Jelentem: nagy túlélők, néhány virág pottyant ugyan, de ennyi. Remélem mások is szeretik a virágot, s öröm lesz vetni rájuk egy-egy pillantást. Ezek a növények nálam azt hiszem nagyon szeretnek, hihetetlen virágpompában van tőlük a lakás folyamatosan. Függönyön innen és függönyön túl élnek nálam. Innen, ha nyílnak, túl, ha nem. Mivel jó pár cseréppel összegyűlt már, tudom őket cserélgetni, s szinte az év minden szakában csodás látványt nyújtanak.









6 megjegyzés:

  1. Szia Rózsa! Nagyon szépre sikerült a vázád! Egyszerű és szép!!
    Emese

    VálaszTörlés
  2. Huuúú, hogy te milyen korán kelsz még hétvégén is! Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  3. Tényleg csodaszépek az orchideák! :)ja és a szíves váza is bejön Nekem!!!! :)))
    Szilvi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Szilvi! Jó itt látni "kommentelni" Téged!

      Törlés