2012. július 2., hétfő

Torta a család póker-örültjének

Kicsit elmentem, megitattam a kertet, de azt hiszem ennél több hasznos dologra a ház körül ma nem vagyok képes. Amolyan igazi hétfői hangulatom van.
Folytatom a süti-estet, ez a torta kisebbik fiamnak készült, a nagy 18.-ra. Nagy póker-örült volt már akkor a fiú, ez nem is múlott azóta sem - kicsit aggaszt is ez, de remélem, hogy nem lesz belőle baj. Hiába na, mindenféle szerencsejátékot veszélyesnek tartok, láttam már rá példát, hogy elveszik az önkontroll, s az bizony csúnya dolgokat von maga után; azért bízom benne, hogy nála nem lesz ilyen. Szóval pókerre hangoltam a látványt. Ez volt az első olyan tortám, amit egy ún. "hamis-marcipánnal" készült házi készítésű bevonattal csináltam, jó kis móka volt, bár volt egy pillanat, az anyag összeállításának az elején, amikor azt mondtam, na ebből biza nem lesz semmi, max. kuka, de összeállt, s egy gyurmaszerű, nagyon jól használható anyag lett belőle. Még a rózsák is ebből készültek,  sőt a maradékból még egy kisebb doboznyi ez-meg az. Nekem tetszett a játék, a fiamnak tetszett a torta, a családnak tetszett az íze, szóval mindenki elégedett volt.

Egy kis segítség azért kellett a nagyobbik gyerekemtől, meg kellett kérnem, ugyan tegye már ki elém kártyából a Royal flush-t (ja igen, én kb. ennyit értek a pókerhez...)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése