2012. július 2., hétfő

Még mindig torta

Ma úgy látom amolyan süti-est lesz nálam.

Ez is szülinap, ez is a póker-örült fiamé, ez a mostani (na jó, annak is van már fél éve, hiszen decemberi) utolsó torta volt. Gondoltam ezt már nagyon felnőttesen dekorálom, azért a playboy nyuszi már a karikás jelzések között is magas számú. Először Ádám fiam nem is értette, miért akarok én az öccsének ilyen tortát csinálni, de aztán beavattam a titokba. Igaz, hogy éppen nincs nagy szerelem, talán ezért is jött az ötlet, hogy a torta belsejébe teszek egy kis meglepi csomagot, csak hogy legyen min mosolyogni. Egy zacsiba elrejtettem egy fekete tangát, s tettem bele egy cetlit ezzel a szöveggel:"A belevalót Neked kell megkeresni". A buli igazán nagy volt, tulajdonképpen ma sem tudom hányan is voltak itt, mindenesetre benépesült a ház. A bátyót beavattam, s arra kértem, próbálja rávenni, hogy az igencsak méretes tortát az ünnepelt középen vágja ketté indulóban. Hát volt nagy röhögés, úgyhogy megérte.
A póker-őrület azért mint látható maradt, ezt bizonyítja a barátoktól kapott torta is, ami kicsit benne van a képben, abban a whiskyé és a zsetoné volt a főszerep.Itt már ki sem takarom a fiaim arcát, főleg, mert a kép egyébként is olyan homályos, mint maga az az éjszaka. De a lényeg, hogy jól sikerült.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése