2012. május 16., szerda

Esküvői doboz a kezdetekből

Igen éles a kontraszt, de a századik bejegyzésem után ez a százegyedik bizony majdnem az első munkám. Egészen pontosan a második. Az első bátyám nagylányának készült ballagásra, valahol van ugyan róla képem, de emlékeim szerint annyira rossz minőségű, hogy most nem is keresgetem. Sajnos nagyon messze lakunk egymástól, s ritkán találkozunk, de két hete jártunk ott, s örömmel láttam, hogy nagy becsben van. Sajnos mégsem jutott eszembe lefényképezni újra, most már mindegy, lehet, hogy kérek majd egy képet. Ez a doboz volt a második dekupázsolt sk. ajándékom, keresztlányom esküvőjére készült. Ez is utólag lett csak lefotózva egyszer ottjártamkor, hát igen, néha elmaradt a fényképezés, főleg a kezdetekben.
Érdekes, hogy ennyi idő után is ha ránézek, mennyire felidéződik bennem az a nagy igyekezet, izgalom és lelkesedés, amivel készítettem. Az akkor még szinte "aligtudásom" legjavát adtam bele. Ilyen lett. Emlékszem, mikor elkészültem némán, legbelül nagyon-nagyon büszke voltam magamra (egyébként még most is tetszik).





Igen méretes doboz, sok-sok poénos aprósággal volt megtöltve, a jó házasság kellékeivel. Ezt a listát bizonyára sokan ismeritek. Minden fel volt címkézve, s úgy volt bepakolva a dobozba.
Ilyen mint :
"hogy a mézeshetek tovább tartsanak" - ehhez volt egy kis üveg méz, teledobálva fémpénzzel (az üvegre is került néhány dekupázsolt méhecske, az üvegtetőt átfestettem, s a keresztnevek voltak felírva kontúrozóval)
"hogy a vonzalom sose múljon el" - ehhez volt két mágnes;
"hogy mindig megtaláljátok a helyes utat - ehhez a címkéhez egy iránytű;
" hogy mindig nyitva legyen a szívetek egymás előtt" - kulcs (ezt még át is festettem arany metál akrillal! :)
"a gólyára semmit ne bízzatok, mindent magatok csináljatok" - ehhez a címkéhez egy cumi került
"ha már csak a vak szerencsében bíztok" - ehhez egy karapóssorsjegyet tettünk (és még nyertek is vele!!!)
"ha a feleség nem akarja" - egy levél Algopyrinnel társítva

Hát most hirtelen minden nem jut eszembe, de valahol el van mentve a pontos lista, ha valakit érdekel.

Vagyis egy még igen, mert gyorsan belenéztem az esküvős fényképekbe, ehhez a címke így hangzott: "ha a férj nem akarja":

Jó poén volt. A mézes csupor és az apróságok még mindig megvannak, de ami a legfontosabb: a házasságuk még mindig olyan, mintha a mézesheteiket élnék!





3 megjegyzés:

  1. Szia Rózsa! Nagyon klassz! Én is megyek esküvőre, és valami hasonlóra gondoltam! A tartalmának lopom az ötletét, ha nem bánod! Tetszik nagyon! Tündi

    VálaszTörlés
  2. Miért bánnám? :) Tényleg jó poén volt, s a doboz egy maradandó darab. Ha nincs meg a teljes "töltelék-ötlet", szólj, megkeresem és beírom - talán 10-12 ilyen poén volt -. Valahol el van mentve. Én minden darabot külön megcímkéztem, s kerestem hozzá illő, zömében clip-art képeket (pl. a kulcshoz egy lakatot), kinyomtattam ezeket és egy szívecskés kartonra ragasztottam, sodrott zsinórral rögzítettem a tárgyakhoz. Megtöltve is mutatós volt (sajnos nem fényképeztem le). Mondjuk külön-külön becsomagolgatva és felcímkézve is jópofa lenne... mert ugye ajándékokat bontogatni egyébként is olyan jó dolog!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Rózsa! Ha esetleg megtalálod, légyszíves írd be!

    VálaszTörlés