2012. május 22., kedd

Poénok esküvőre

Még egy ici-picit, csak ennek az egy bejegyzésnek az erejéig visszatérek az esküvőhöz. Tündi kérte a doboz tartalmát, vagyis az apró kis poénokat az esküvős dobozba.
Sajnos annak idején - ki gondolta volna, hogy egyszer még blogot írok, s ehhez jól jönne - csak wordben mentettem el, egyszerűen keresgettem képeket, s amit megtaláltam átdobtam wordbe, arra rápakoltam szövegdobozban a mondandómat, viszont így ide a blogba nem lehetett beágyazni. Jelentem tanulom még ezt a szakmát, s mikor erre rájöttem összepakoltam ppt-be, tanulópénz megvolt, a power pointot sem lehet ide berámolni (vagy csak én vagyok béna?, de szerintem inkább az előbbi).
Na mindegy, mostmárcsakazértis - átrendeztem őket képszerkesztőbe, mondtam Tündi, hogy nem adom fel, úgyhogy itt vannak.
Persze a világhálón rengetek olyan képet találsz, ami jól jöhet, vagy jobban tetszik, de ha sok napnyi szörfözést megspórolok neked, akkor fogadd szívesen. Nekem ezek tetszettek, ezek voltak kinyomtatva és egy szívecskés kartonra felragasztgatva, kivágva, s felkötve sodrott zsinórral a tárgyakra. Mindegyikhez odaírtam, hogy melyik mihez volt társítva. A vadító fehérneműhöz annyi volt a felirat: "ha a férj nem akarja", hát ehhez nem találtam itt az elmentett dolgok között ilyen képet, lehet, hogy annyira ütősnek éreztem, hogy csak szöveg-címkét raktam rá? :)

A poénos doboz le volt takarva egy lappal, ez az első beágyazott képem.

Ami még magyarázatként ide tartozik:
volt egy sk. ötletem, valahogy esküvő előtt olyan rímes hangulatba voltam (ki tudja miért?), s többször összecsengett az agyamban a féltelek és a fél telek kombinációja. Innen indult az ötlet.
Kinyomtattam egy netről lelopott tervrajzot, keresztben kettétéptem, mindegyiket feltekertem, az egyiket egy rúdra - ezt a vőlegénynek szántuk - , a másikat egy főzőkanálra. Ez volt az indulóajándék, s az volt a kérésünk, hogy a férj kezdje a bontást. Így került átadásra a két fél tervrajz, a férjnek a puzzle-s címkével, amire magam rímelgettem a néhány sort, s a feleségnek a bájos-dögös-vadító rózsaszín hacukában söprögető pasissal  - azért a pasi alatti szép idézet Shakespeare-től van ám! - . Így már a kinyitás előtt is volt egy kis nevetés, tényleg jópofa volt, egyébként is jó hangulatú volt az esküvő, de ezektől a pillanatoktól azt hiszem sok-sok olyan kép készülhetett a nagy napról, amin az ifjú pár nagyon vidám.Biztos szép emlék lesz majd idős korukban is.


Namostaztán elég! Berámoltam, de most meg olyan picik a képek, hogy nagyítóval is alig lehet elolvasni.
Tündi, ha tényleg kéred, elküldöm priviben! Ha sokan kéritek, egyszer majd még újra neki esek, de ennyi számítógépes szerencsétlenkedés alatt már már kopácsolhattam volna a klaviatúrától távol, a kis decoupage-világomban, nem is keveset, úgyhogy most  feladom. De azért képaláírásba gyorsan beírom  a lényeget - ennyit még áldozok rá.






Féltelek, féltelek, féltelek, de ez még nincs egy fél telek!

"Tanuld olvasni sok néma jelem,
szemmel is hall az okos szerelem"

...hogy a mézeshetek még tovább tartsanak - üveg mézzel megtöltve, amibe fémpénz is került

...hogy mindig nyitva legyen a szívetek egymás előtt - kulcs

...hogy mindig megtaláljátok a helyes utat - iránytű

...ha eltörött, ha elszakadt -talán még menthető - madzag

...hogy a vonzalom sose múljon el - két mágnes "összecsattintva

...hogy sose legyetek fáradtak - teafilter

...amikor már csak a vakszerencsében bíztok - kaparóssorsjegy

...ha még nem akartok gyereket - óvszer - ép csomagolásban

...és ha már nagyon akarjátok -  óvszer irodai lyukasztóval kilyukasztva

...a gólyára semmit nem bízzatok, mindent magatok csináljatok - cumi


...ha a feleség nem akarja - egy levél fájdalomcsillapító

... megyek levezetem a feszültséget, szívok magamba egy kis akryl- vagy lakkszagot, kint esik az eső, a számítógép pedig ma nem a barátom... 






3 megjegyzés:

  1. Köszönöm Rózsa! Nagyon aranyos vagy, hogy ennyit fáradoztál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végül is nem fáradtság. :) De egyébként - minőséget leszámítva - hogy tetszik? Ha tényleg szeretnéd, szólj, s emailben átküldöm, aztán ha kialszom a mai hiábavalóságot, egyszer majd megpróbálom újra feltenni.(Nem szeretem a rossz megoldásokat, már csak ezért is :) Mellesleg ez egy ilyen sikertelen nap, innen elmenve nekiláttam kreálni, s abba is sikeredett egy kis gikszer :( Szóval, jobb lesz, ha lefekszem.

      Törlés
  2. Nagyon tetszik! Azt hiszem én is veszem a fáradtságot, és meglepem az ifjú párt ezekkel a poénokkal! Ha nem gond, akkor küld át légyszíves a filotundi@citromail.hu-ra! Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés