2012. május 28., hétfő

Üvegtál rózsás hangulatban

Üveg alap már régen volt, ugye?
Találtam egyet, tényleg találtam, mert erre éppen nem is emlékeztem. Hála a munkahelyemnek és az ottani fotósnak, valahogy előkerült. Évente van egy olyan kiállítás nálunk, ahol a dolgozók kézműves munkáit  mutatják be. Harmadik éve vagyok itt "vendég", s fotósunktól megkaptam a három év képanyagát. Ezek között akadtam rá erre. Köszönöm Ildi! Profi fotóidat nézegetve késztetést érzek arra, hogy kicsit "felülírjam" ezt a blogot.


2 megjegyzés:

  1. Rózsa! Egyszerűen gyönyörű! Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! Jó pár üvegtányér és egyéb tárgy "kiment" a kapumon hátrahagyott fotó nélkül, nagyon örültem neki, hogy ez előkerült. Mint írtam, már arra sem emlékeztem, hogy egyáltalán volt... Ez a blog erre is jó, már látom. Még egyszer köszönöm!

      Törlés