2012. május 3., csütörtök

Ló és doboz téma vintage hangulatban

Kibillentem a dobozos hangulatomból,  úgy látom több mint egy hétig békén hagytalak vele benneteket. Pedig, mint írtam, dobozolni nagyon szeretek. Ma este már senkit nem kímélek, jöjjön egy doboz. Ránézésre nincs túlspirázva, de a használt kép hangulata valahogy nem is engedte meg. Nekem ez így, egyszerűségében tűnt egésznek, amolyan nosztalgia doboz lett belőle, az antikságát a kép mellett főleg a finomvonalas repesztés adta meg.

Szonja és Marianna! Nagyon örülök Nektek! Olyan jó látni, ha új taggal bővül az olvasók tábora! Mindkettőtökbe "belekattintottam".

Szonja, a Te blogodba benézve, egy darabig egy vidám, helyes, szimpatikus lány voltál, aztán látva a munkáidat egy ügyes, kreatív lány lettél, aki szépeket és örömmel alkot. Aztán láttam a helyet, ahol élsz - egyre közelebb kerültél, szinte már karnyújtásnyira -, majd a foglalkozásodat, s ekkor eszembe jutott egy beszélgetés, ami köztem és Máté fiam között zajlott, s arról beszélgettünk, hogy az iskolában idézem: "van egy jó fej tanárnő, aki szintén ilyennel foglalkozik". Kattintgatva a blogodon "megvilágosultam", kedves Tanárnő, kedves Szonja, szeretettel üdvözöllek a portán!

Marianna, nálad Kamilla, a nyuszi teljesen elvarázsolt - aki ezt olvassa, látnia kell, katt oda és keresse meg nyilvános webalbumában. Elöljáróban csak annyit: pórázon, nyuszipórázon, mezőn gazdijával sétáló nyuszi.... - na, szerintem innentől már mindenki, aki most itt volt át is szaladt Mariannához :(  ugye azért visszajöttök majd egyszer???





11 megjegyzés:

  1. Szia Rózsa!
    Nagyon kedves lett a dobozod! Én egy üveget készítettem ezzel a képpel! Írtam neked a transzfer technikához megjegyzést, azaz kérdést! Ezek szerint nem vetted észre?! Ha lesz időd válaszolj légyszíves! Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Tündi!
      A transzferes bejegyzésnél válaszolok neked.

      Törlés
  2. Szia Rózsa! Nagyon jó lett ez a lovas dobozod...finomvonalas repesztőt használtál?, bármi is nagyon szépen repedt! Emese

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Emese! A repesztés finomvonalas repesztőlakk, Pentartos.

      Törlés
  3. Kedves Rózsa! Még egy kérdésem lenne, ha nem veszed tolakodásnak?! A vastagabb papír szélét mivel dolgozod el? Gondolok a nyomtatott képek szélére! Festéssel próbálkoztam, ill. struktúrpasztával! Nem mindig sikerül eltüntetni a vágott szélt! Köszönöm szépen! Tündi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Tündi!
      A papír szélének eldolgozása, hát bizony az a decoupage-ban talán a legnehezebb dolog. Nekem nem decoupage az, amin látom, hogy "ott egy papír van", így aztán nem is adok ki a kezemből olyan munkát, ami nincs "teljesen egy síkban". Ezt bizony meg kell tanulni. A szalvétával nincs gond, annak szinte nincs is vastagsága, bár azért az alapszínre ott is vigyázni kell. Én - néha írtam is erről - gyakran használok un. saját nyomatot, rendelem a papírt hozzá, tintasugaras nyomatóval nyomtatok, nekem ez a megoldás működik. A vastag papírszél egy másik történet. Sokáig csak nézegettem - és vásároltam - ezeket a papírokat, s nem igazán tudtam velük mit kezdeni. Ha bármilyen pasztát használtam körülötte, akkor működött, de enélkül bizony nem igazán. A segítséget erre Sólyom Gabi - http://www.re-kreativ.hu/ - adta meg, akinél, mint írtam jónéhány on-line foglalkozáson ott voltam.(Bizony, már az elsőn feltettem a kérdést, erre nagyon emlékszem, amikor papírt ragasztott: " és vastag papírral hogyan kell? - s a válasz az volt:- Ez nem része ennek az on-line tanfolyamnak, néhány szóval nem is lehet elmondani, de majd lesz ilyen foglalkozás is". És lett. Javaslom, hogy lépj be hozzá egy-két ilyen "otthonülöstanfolyamra". Nem lennék korrekt, ha itt, ezen a blogon kiírnám a nála tanultakat, a decoupage titkainak ez a része pedig mindenképpen hozzá kapcsolódik.

      Törlés
  4. Köszönöm Rózsa a kimerítő választ!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Rózsa!

    Először is szeretnék gratulálni a bloghoz!Nagyon tetszik!
    Másodszor pedig szeretném megköszönni ezeket a kedves szavakat, így "ismeretlenül" is :D
    Mátét meg igen, tanítom :)
    Innen is látszik milyen kicsi a világ :)

    Továbbra is olvasom rendszeresen a blogod, mert nagyon szépeket alkotsz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Szonja!
      Nagyon örülök, hogy reagáltál, a dicséretet köszönöm, a tőlem jövő "kedves szavak" pedig nagyon őszinték! Kár, hogy onnantól, hogy érettségizett a gyermekünk, bárhol is tanul tovább, már nincsenek szülői értekezletek. Ha ez nem így lenne, már találkoztunk volna. Így csak Máté "meséléseiből" lehetek "képben", de azok alapján is kedves vagy nekem! :)

      Törlés
    2. Sajnálom, hogy ilyen későn tudtam csak reagálni. Múlt héten kezdődött el az érettségi és a másik suliban ezzel kapcsolatban rengeteg feladatom volt.
      Ez a szülői értekezletes dolog valóban érdekes :) már nem emlékszem, hogy egyszer Máté és köztem, hogy került sor erre a beszélgetésre, de én annyira megörültem, hogy az Édesanyja is ilyennel foglalkozik, mint én :) És ha lett volna már szülői tényleg találkoztunk volna ;)
      Amúgy nem Te vagy az első, akinek tanítom a gyermekét és a közös hobby miatt, anyukával életben meg ismerjük egymást :):) És szerintem lesz még pár ilyen :D

      Múltkor láttam bryell oldalán, hogy nyertél :) Gratulálok hozzá ;)

      Gondoltam rá, hogy én is részt veszek egy online foglalkozáson, próbaképp. Lesz még?

      Törlés
    3. Szülői értekezlet nincs, ez ellen nem tehetünk, bár nekünk, ha "egymásra találunk", lehet, hogy a fogadóórák inkább valók lettek volna. Akkor a nebuló kivesézése után válthattunk volna néhány gondolatot repesztőlakkokról, pasztákról, miegymásról... :)))
      Az év végi hajrához sok erőt!
      Bryell pályázatáról itt már inkább nem írok, örömöt és a keserű pirulát már szavakba öntöttem nála, de azért köszönöm. Mindenesetre mostanában nem pályázok, s ha mégis, kizárólag játékon kívül!
      On-line foglalkozás biztosan lesz, végre Gabi is előkerült, s ha "frissít" a blogján felkerülnek az időpontok.

      Törlés