2012. május 20., vasárnap

Mézeskalács-esküvőre

Kicsit eltűntem, de visszatérek az esküvőre.
Tündinek tartozok az esküvős doboz tartalmának listájával, az előző bejegyzésemnél kérte, s bár megtaláltam, de Murphy  törvényei szerint nem sikerül feltennem. Ígérem molyolok még rajta és meglesz! A listát megtaláltam, de word-be pakoltam anno, s ilyen formátumban a képeket nem tudom feltenni. Átrámoltam ppt-be, de így sem megy. Szóval ne add  fel, én sem fogom! :), ha nyilvánosan nem sikerül, privibe elküldöm neked.
Ennyi sikertelenség után viszont, témánál maradva egy kis ráadás.
Mert a menyasszony szeretett volna pici ajándékot osztogatni a vendégeknek, s a mézeskalácsra esett a választása. Ez cirka három napos elfoglaltságom volt anno, de nagyon szívesen csináltam. Keresztlányom "szívmániás'" úgy három éves kora óta, ma már érett nő, ezt azóta sem "nőtte el", s ez nem is baj. Így viszont adva volt a minta: mézeskalács-szív  a vendégeknek. Cirka 200+X darab mennyiségben...
(azért itt is látszik: olyan ez, mint nálam a decoupage is általában: szinte nincs két egyforma...)














3 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen! Majd megoldod, annyira nem sürgős! Hát! A mézeskalács díszítésben is otthon vagy! Nagyon szép, egytől-egyig!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, gyönyörűek! Ehhez nem lenne türelmem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi lányok! Mézeskalácsot díszíteni egyébként tényleg szeretek,nem olyan nagy ördöngősség, de csak nyugis hangulatban érdemes nekiállni.

      Törlés