2012. február 17., péntek

Amikor van egy fényképed....

Elég sok olyan - főleg dobozt - készítettem, amihez kaptam egy fényképet, s csak annyi volt az információ, hogy névnapra, esküvőre, eljegyzésre, szülinapra.

Ez a doboz egy lánynak készült, egy nagyon szerelmes lánynak a 18. szülinapjára.
Egy tengerparti nyaralásukat megörökítő fényképet kaptam, s szerencsére semmiféle különösebb kérést, minden más rám volt bízva.
Ez lett belőle:








Ez pedig az ékszeres dobozom (mármint egy olyan tükrös dobozra dolgoztam), fiatalosra hangolva.
A képen  az egyik fiam van a barátnőjével, ez is szülinapi ajándék volt a lánynak. 





Ugyanez a lány van a könyv alakú dobozon, a szalagavatón készült felvétellel. Itt nem takarom ki az arcát, ez nem annyira közeli kép, így maradhat. A könyv elején az eredeti kép, hátul ugyanaz kicsit megmahinálva, s belsejébe egy képszerkesztővel bélyegekbe szerkesztgettem szintén Őt.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése