2012. február 17., péntek

Levendula

Ha már betévedtünk az előbb a konyhába, maradjunk is ott!
Ennek a levendulás szettnek van egy pici története.
Néhány embert körülöttem sikerült megfertőznöm már ezzel a hobbival,  egyikőjüktől kaptam ajándékba ezt a decoupage-papírt, ő hívta fel a figyelmemet arra, hogy ha ezzel dolgozok valamire, s azt beküldöm valahova, akkor azzal nyerni lehet.
Annyira azért nem voltam ráizgulva erre az egészre, de csak elkezdtem dolgozni vele. Egyik fiam (kettő van) meg is kérdezte még az elején, hogy MIT CSINÁLOK??!, amikor éppen annál a résznél jártam, hogy az egész tálca lila színben pompázott. Nem igazán értette mi ütött az anyukájába, ahhoz már elég sok mindent látott tőlem, hogy ne tudja feldolgozni a látottakat. Mondtam neki, nyugi, jó lesz ez, én érzem, s lehet, hogy még  egy pályázatra is beküldöm a végén. Milyen pályázatra - kérdezte - Milka pályázatra?
Hát igen, oda már akkor és abban a fázisban jó is lett volna. Azért ott mégsem hagytam abba, s próba-szerencse csak beküldtem. Nehezen hittem el, de tényleg nyertem vele, s belekerültem egy újságba is ezáltal. Na nem én, csak a nevem és az alkotásom, de nagyon jó érzés volt.  Mellesleg ez volt az első  amolyan nyilvános visszajelzés.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése