2012. február 27., hétfő

Michelangelo még mindig

Nem tudtam ellenállni annak, hogy Ádám teremtését teljes egészében is felhasználjam. Itt  egy vékony - ún. soft - decoupage-papírt haszháltam.
Egy nagy, sima felületű  falapra dolgoztam, a kerethez egy érdekes technikát választottam.
Sajnos a fotók nem adják vissza az igazi színvilágot. Sokszor olvasok olyan megjegyzést ennek a hobbinak a szerelmeseitől, hogy a "valóságban sokkal szebb", s eleinte nem igen hittem el, de meg kellett tapasztalnom, hogy a fényképek tényleg így "viselkednek", a kombinált színeket és bizonyos tónusokat tényleg nem adnak vissza élethűen.








Michelangelohoz és a Sixtus-kápolnához még biztosan vissza fogok térni. 
Szibüllái, sibyllái vagy szibillái (nem tudom hogyan is írjam, görögül szibülla, lantinul sibylla, a magyar nyelvben szibillának írják), titokzatos jósnői engem szintén nagyon megfogtak, közülük egy, a delphoi szibilla különösen. Ő az: 





Ennek a jósnőnek az arca, a tekintete teljesen rabul ejtő. Valamikor valamihez muszáj lesz felhasználnom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése