2012. február 9., csütörtök

Az első lépések

Az első lépést tegnap megtettem. Valahogy folytatni kell. Nem is tudom, hol is kezdjem el. Talán ott, hogy néhány évvel ezelőtt megfertőződtem, ennek a vírusnak a neve decoupage, s ez olyan valami, amiből szerintem nem is lehet kigyógyulni. Ha visszagondolok mindig része volt az életemnek valami kreatív hobbizás, de a decoupage iránti "szerelem"  azt hiszem nálam már örök marad.
Ezt a blogot is emiatt hoztam létre. Családom, barátok, ismerősök részére. Sok tárgy készült már ajándékba, s gyakran kérnek tőlem képet a munkáimról. Ehhez egy blog tűnik a legegyszerűbb megoldásnak.
Ha szereted a kézzel készült, egyedi, kézműves dolgokat, nézz körül nálam, ha neked is hobbid a decoupage, talán ötleteket is meríthetsz.
Amolyan időutazás lesz ez részemről, hol a jelenben járok majd és az éppen akkor készült tárgyat teszem fel, hol kicsit visszamegyek a múltba, s egy régebben készültet mutatok meg.

Anno... valahonnan a kezdetekből:




Itt még hiányzik ugyan a csat felső fele,de talán élesebb a kép:






Hát igen, a fát, mint alapanyagot nagyon szeretem, s az ilyesmi stílust nagyon kedvelem :)


2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a blog elindításához! Ez egy jó kis kaland és egyben napi elfoglaltság is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Gabi!
      Hát tényleg Te vagy az első vendég!!!! Úgy örülök Neked!!!! Köszönöm a biztatást! Ennek a blognak a külalakja még nagyon messze van attól, amit elképzeltem, de igyekszem. Amíg kicsit nem szépül itt a helyzet, nagyon nem is publikálom. De Téged mindig szívesen látlak. Ha jó tanácsokkal látsz el, azt pedig külön köszönöm!

      Törlés