2012. február 16., csütörtök

Lovak

Korábban írtam, hogy tőlem nem lehet valamiből pont olyat kérni, egyszerűen nem akarok még egy olyat, s ehhez tartom is magam, s azt is írtam, hogy ebből igen erős nyomásra csak kétszer engedtem.
A reprodukált csokisdobozt majd előásom és felteszem, a másik ez a lovas tábla volt.
Feszített vászon az alap, a színviláguk ugyan más, s a szélén lévő struktúrált felület is más-más technika, de azért nagyon egyformák, egyik a másiknak nemhogy reprodukciója, szinte már a klónja, de hát ez van...
Azért én tudom, hogy melyik képen van az a paci, amelyiknek az orra munka közben az ujjamon maradt, s nekem kellett megfesteni :) - hiába, ilyen balesetek megesnek, s higgyétek el, nem kell ilyenkor kétségbeesni, s az alapokig visszasikálni mindent!






2 megjegyzés:

  1. Szia Rózsa !
    Nagyon klassz lett az oldalad !
    Csak ámulok - bámulok , hogy milyen csodákat alkotsz !! Nagyon sok szép munkád van !!
    Látszik , hogy szívedet lelkedet beleadod és Neked nagy szíved van !!!

    fotós Ildi

    VálaszTörlés
  2. Kedves Ildi!
    Örülök, hogy itt látlak, s köszönöm a dicséretet, igazán jól esik. Sajnos fotózásban még amatőrnek is rossz vagyok, abban Te vagy profi, azok között is az egyik legjobb, ami attól van, hogy a fotóidban, a munkáidban Neked is szíved-lelked benne van! És még valami, az elmaradhatatlan mosolyod! :)

    VálaszTörlés