2012. február 15., szerda

Hungarocellre is lehet

Egy lealapozott, fehérre festett, struktúrpasztázott hungrocell-tábla az alap.
Ez sem mostani, abból a korszakomból való, amikor nagyon lelkesen és elszántan tanítgattam magamnak a festést, azt, hogy hogyan jön össze egy feldekupázsolt kép a háttérrel.  Mennyivel könnyebb dolgom lett volna, ha akkor ismerem Sólyom Gabit. Ti ismeritek?
Én személyesen csak egyszer, múlt hónapban találkoztam vele, a Pentacolor "székhelyén" tartott egy amolyan "gyere, ha kedved van klub-napot", nagyon jó és hasznos volt. Tavaly voltam jó pár on-line "tanfolyamán", ezek tényleg tanfolyamok! Olyanok, amiken az ember sok okosságot magába szív.
Érdemes ellátogatni hozzá, ha nagyon az elején vagy a műfajban és nem akarod csak magadtól megtanulni, akkor azért, ha már valameddig eljutottál, akkor azért - mert mindig van tovább...
Szerencsére kicsi országunk is szépen felzárkózik alapanyagok terén a Pentacolor jóvoltából, Gabi az alapanyagok kavalkádjában is segít eligazodni: mit mikor, mire, mivel... A kreativitása pedig határtalan.

Blogszerkesztésben nagyon babacipőben járok, de a linkjét talán be tudom tenni, érdemes benézni hozzá:
http://www.re-kreativ.hu/
...megy ez :)






Ezen a képen szalvétát használtam, a képet körben egy viszonylag széles sávban nekem kellett folytatnom. Az úr frakkjának háromszögletű "farka" már nem volt a képen, a hölgy ruhájából az uszályos rész alja is hiányzott, s a kép tetején a festő (Renoir)  által megfestett "zöldövezetet" is folytatni kellett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése